onsdag 11 april 2012

Sopan

Fröken K har berättat om Sopan som lärde er om sopsortering i höstas. Jag tänkte att eftersom jag inte har sett den filmen så ville jag se den jag också. Jag fick tjata en stund, men sen så visade fröken K var filmen fanns, så nu har jag också sett den. Jag tyckte att den var så bra att jag såg den två gånger. Vill du se den igen? Jag la den som en länk i länklistan här på Charliebloggen.

Vet du var länklistan finns på min blogg? Om du tittar till höger på sidan så finns det först en bild som handlar om att man får kopiera saker från sidan. Under den finns bilden och texten om mig. Sen kommer den fina fyrklövern som är Erikslundsskolans symbol. Oj det var mycket som fanns där, för efter det kommer en lista på alla saker som jag har skrivit om på bloggen. Om du klickar på någon av dom så kommer du direkt till det inlägget på bloggen. Då kan du se filmer flera gånger eller läsa en text en gång till. Sen, efter det, kommer det länkar till mina kompisar på internet och allra längst ner hittar du listan på länkar till olika roliga ställen på nätet.
Länkarna är indelade efter ämnen och filmen om sopan hittar du under rubriken SO/NO/Teknik.

Nu får du ha en bra kväll. Jag ska äta lite mer ägg och sill till middag.

2 kommentarer:

  1. jag vet var länk listan är
    från Filippa

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också att filmen om sopan är bra.
    /A.B.

    SvaraRadera